- APRENENTATGE VIVENCIAL: S’UTILITZEN MATERIALS MANIPULATIUS I ACTIVITATS DINÀMIQUES PERQUÈ ELS INFANTS EXPERIMENTIN ELS CONCEPTES MATEMÀTICS DE MANERA CONCRETA.
- TREBALL PER SITUACIONS: ES PRESENTEN REPTES I SITUACIONS REALS QUE PROMOUEN LA PARTICIPACIÓ ACTIVA I LA RESOLUCIÓ DE PROBLEMES.
- DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC: ES PRIORITZA L’OBSERVACIÓ, LA LÒGICA I EL LLENGUATGE MATEMÀTIC ABANS QUE LA MECANITZACIÓ.
- TREBALL EN GRAN GRUP I PETIT GRUP: ALTERNANÇA DE MOMENTS DE REFLEXIÓ CONJUNTA I ACTIVITATS MÉS PERSONALITZADES.
- ACOMPANYAMENT EMOCIONAL: ES RESPECTA EL RITME DE CADA INFANT I ES FOMENTA UNA ACTITUD POSITIVA VERS LES MATEMÀTIQUES.
EN RESUM, INNOVAMAT A INFANTIL PROMOU UN APRENENTATGE ACTIU, SIGNIFICATIU I ADAPTAT AL DESENVOLUPAMENT DELS NENS I NENES.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada